دات نت نیوک

پرسش‌هاي متداول و پاسخ‌هاي مرتبط با خدمت همراه بانك كشاورزي

سوال 1) براي نصب برنامه همراه بانک کشاورزی چه بايد کرد؟

مشتريان بانک كشاورزی  براي نصب برنامه همراه بانك می توانند ، با توجه به نوع سيستم عامل تلفن همراه خود، فايل برنامه همراه بانک را  از شعب مجهز به سامانه بلوتوث و يا از بخش بانکداری الکترونيکی سايت بانک كشاورزی به نشانی  www.bki.ir دريافت  نموده و در گوشی خود نصب نمايند.

سوال 2) براي استفاده از خمات همراه بانك حسابي و كارتي نياز به چه رمزهايي مي باشد؟

 

نوع رمز عبور نحوه تهيه رمز فراموش كردن رمز
رمز برنامه همراه بانك رمز ورود به همراه بانك به اختيار مشتري انتخاب مي شود و مي‌بايست  بيش از 4 كاركتر باشد. با حفظ اطلاعات قبلي برنامه همراه‌بانك را مجددأ نصب مي نماييم.
رمز حساب همراه بانك مراجعه به شعبه مراجعه به شعبه و درخواست رمز مجدد

 

رمز كارت همراه بانك

همان رمز دوم كارت يا رمز خريد اينترنتي مي‌باشد كه با مراجعه به خودپرداز و انجام عمليات رمز قابل دريافت است.

مراجعه به خودپرداز و انجام عمليات تغيير رمز

سوال 3) اگر نصب همراه بانك بر روي گوشي با سيستم عامل ويندوز با اشكال مواجه شود راهكار چيست؟

فريم ورك جاواي (شبيه ساز جاوا) مناسبي را بر روي گوشي دانلود كرده و پس از نصب بر روي گوشي  و Restart كردن گوشي، برنامه همراه بانك را كه بر روي گوشي ذخيره شده است انتخاب و سپس نصب كنيد.

سوال4 ) آيا امكان تعريف چند شماره حسا ب بر روي همراه بانك كشاورزي وجود دارد ؟

بله، با مراجعه به منوي گزينه حساب من و حساب جديد قادر به تعريف حسابهاي خود مي باشيد.

سوال5 ) آيا  امكان تعريف كارت بانكي بر روي همراه بانك كشاورزي وجود دارد ؟

بله، همراه بانك كشاورزي امكان تعريف حساب وكارت را براي مشتريان بر روي همراه بانك فراهم نموده است.

سوال 6) آيا انتقال وجه به حسابهاي ساير بانكها امكان‌پذير است ؟

بله، از طریق پایا و انتقال وجه شتابی امکان پذیر است.

سوال7) در صورت مفقودی يا سرقت تلفن همراه  چه بايد کرد؟

مشتری بايد درخواست غيرفعال نمودن شماره سيم کارت را به شعبه اعلام نمايد.

سوال 8) قبل از واگذاری گوشی تلفن همراه مهمترين اقدام امنيتي چيست؟

 برنامه را از روی گوشی حذف نماييد. با اين کار کليه اطلاعات حسابهای ثبت شده و نيز پيامهای دريافتی شما بر روی گوشی از بين می روند.

سوال 9) در صورت تغير شماره تلفن همراه( سيم كارت جديد) چه اقدامي بايد صورت پذيرد  ؟

مراجعه به شعبه اعلام  شماره جديد و دريافت رمز حساب جديد

سوال 10)آيا براي نصب نسخه جديد بر روي همراه بانك نياز به حذف برنامه قبلي مي باشد ؟

بله ،در زمان نصب نسخه جديد ابتدا نسخه قبلی را از گوشی خود حذف نماييد.

سوال 11) در هنگام نصب مجدد برنامه همراه بانك چگونه مي توان اطلاعات موجود را  حفظ نمود؟

در صورت نياز به نصب مجدد نرم افزار( نسخه يکسان ) و در صورت تمايل به حفظ اطلاعات موجود بر روی گوشی، نرم افزار را بر روی برنامه قبلی نصب نموده و آن را جايگزين (Replace )نماييد و به سوال نگهداری اطلاعات موجود، پاسخ مثبت دهيد

سوال 12) آيا امكان تغيير رمز ورود به برنامه وجود دارد ؟

بله. در قسمت تنظيمات با ورود به انتخاب تغيير رمز عبور برنامه فراهم می‏باشد.